2017年12月29日 星期五

北河同行 - 心思大於一切


食物:$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

深水埗明哥,幫助基層市民不遺餘力,派飯派到蜚聲國際,若然你唔識佢,一係你不吃人間煙火,一係你長居外地,我諗唔到有第三個原因。

舊舖業主,以為明哥出左名賺唔少,大幅加租,還幸同區仍有良心業主,將舖位廉價租俾明哥,促成新舖北河同行。

我不打算在此詳述明哥的豐功偉績,想知既話,自己Google下,大把資料。

舊店我嚐過一次,新店倒是沒有試過,趁要去北河街運動場,因利成便去醫下肚。
    


舉目四望,食客不盡是老人家,仲有唔少像我等的中佬,甚至年輕人。



餐牌設當然不會太精美,DIY製作,貼上蔡瀾先生題字的北河同行Label,實用為主。

食物選擇其實唔算少,一般茶記有供應的碟頭飯麵,這裡也可以找得到。



要個午餐,豉椒雞球飯。大概是為照顧老人家,米飯是煲得較爛的,雞球雖大大件,似雞塊多一點,仍是腍得幾近不須咀嚼,即便是青椒,亦沒有太爽脆的口感。呢碟飯,並不是天下間之美食,但心思大於一切。



凍奶茶反而唔錯,夠香夠滑,勝過不少茶餐廳。



連凍飲埋單三十,不是良心價,是什麼?


看見明哥全程在忙,近兩點鐘才出門外食口煙,三幾分鐘又回到工作崗位。

餐廳資料:
北河同行

6 則留言: