2017年12月11日 星期一

海外篇:雪糕與雪條


過大海搵食,一天吃五、六餐,飽到上心口,是意料之中的事。

即使行程有多緊湊,有多少餐廳想吃,也定必會留個空檔給雪糕或者雪條,畢竟我也是個()甜魔。

近幾次去澳門,都有到訪婆仔屋,不是為了葡菜,反而是去睇下展覽,聽下街頭音樂,買點葡國特色東西,沾染些藝術氣息。之後,大都會到最就近的禮記,吃番枝紅豆雪條/ 三文治雪糕。
   


有番咁上下歷史的禮記,四都是懷的擺,悠閒地坐著吃杯冰,真有點時光倒流的感覺。



讀書時代,有同學是半個澳門人,佢阿媽每次返澳門都會買大量禮記的紅豆雪條回來,間唔使我都掹車邊食到一枝半枝。細個嗰時,超易滿足,一枝紅豆雪條,開心到不得了。



N年後的今天,叫做見過下世面,這裡的紅豆雪條不再是驚為天人,但總是充滿懷舊的味道。另外,佢既三文治雪糕,兩塊威化餅夾著三色雪糕,雖不是什麼優質的外國品牌,但已不錯。



至於氹仔那邊,官也街的莫義記是我最常光顧的一間,店子這幾年已得米芝蓮街頭小食推介了。



翻睇我自己的紀錄,八年多前呢度最出名既榴槤雪糕,盛惠十二個大洋。時至今日,一杯D24已賣到$38,貓山王更加要$68,加幅好比香港樓市。



不過,多年來水準依然沒變,口感其不太像雪糕很重口味,還有榴槤絲在內,榴槤迷定必喜歡。


食店資料:
禮記雪糕

莫義記

5 則留言:

  1. 有機會再嚐到帶著回憶嘅味道是幸福的,絕對值得再回味。:)

    回覆刪除
  2. 榴槤雪糕$12!!!! 原來曾經咁平,唔講都唔知....

    回覆刪除
    回覆
    1. Btw, (偽)甜魔係我registered左wor

      刪除
    2. 曾經平過架~
      你係(偽)甜魔主席, 我係(偽)甜魔跟班

      刪除