2017年12月3日 星期日

逸東軒 - 天氣未凍,冬天菜色先到~


食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2

在港澳版米芝蓮公佈的前夕,我們來到灣仔逸東軒晚飯(佐敦在裝修喇) ~~

以往在灣仔北食飯,十居其九是應酬飯局,不是去東海/海都,就是逸東軒,呢幾間菜色穩陣,夜晚環境清靜,請客唔會衰得去邊。

不過,已是幾年前的事,近期也甚少在附近出沒。

是日好像有心靈感應,又再來逸東軒,預祝呢個品牌再次摘星。
    


都差不多時候食番啲秋冬嘢,即係羊腩煲呀,蛇羹呀個類啦!這裡的蛇羹,加入了花膠及鮑絲,暧身之餘,更顯矜貴記緊要放檸葉和薄脆。有時候真不知道,到底是為了薄脆而去吃蛇羹,還是為了蛇羹而食薄脆。



呢度既羊腩煲,份量比預期大得多。正路地用上黑草羊大大件的羊腩,肥瘦適中鬆化入味又唔會羶。底下的枝竹、冬菇及西生菜等,索盡汁醬之精華,任誰也知這是瑰寶。



去盡一點,再來客蘿蔔油鴨髀炆大鳝。先挑件油鴨髀吃,油香四溢,沒有死咸,連帶蘿蔔也相當腍身入味,成為極品。大鳝肥大肉厚,口感彈牙,果真不錯。



再來惹味的炒蟶子,火侯控制得宜,入口爽彈不過韌,唔會似趙香口膠咁。爽脆的露筍來得清甜,是我喜歡的蔬菜之一。



不少朋友問我,是否爽口的蔬菜就食,不爽口的就嫌棄。其實好難解釋,總之大家唔使遷就我,喜歡吃就點,會吃的自然會吃。如蒜茸炒豆苗,就是我喜歡吃的一款,入口細嫩無,蒜茸炒則多一份惹味感。



冬天就無理由唔食生炒糯米飯。糯米飯煙韌可口,腊腸潤腸及腊肉等經爆香,令糯米飯粒更油潤,說飽說飽,卻又是忍不住一口又一口的吃下去,可知水準如何。



即使飽得捧著肚子,呢度既千層馬拉糕卻又是必吃,香甜可口,鬆軟又有層次感。



果然,呢個品牌(佐敦店)成功再次摘星。



餐廳資料:
逸東軒

6 則留言: