2017年10月20日 星期五

Simplylife Bakery Cafe - 盡快恢復元氣吧!


食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

Simply Life食嘢,請有排隊的心理準備,間間都要,又一城店都唔會例外。好彩我們近三點才到埗,等候約十五分鐘便可入座。

等候期間已經睇定餐牌,坐低馬上可以點餐,下午三點幾才吃Lunch既我哋,肚子實在餓了。

我想講,Simply Life既枱真係好細,兩個人只點一份下午茶加多件蛋糕,已經無位放。唔明佢點坐四個人。
    


下午茶餐也有跟上沙律,尚算新鮮,但幾乎全是綠色的,有點兒像在吃草,可以加些其他顏色的配搭嗎?



朋友好遷就我,燒春雞讓了雞髀位給我,肉質自是較嫩滑,皮亦燒得香口,輕輕醮上汁醬,我沒有投訴。



出去餅櫃揀蛋糕,好容易選擇困難症發作,幸而朋友好有主見,鎖定了要無花果乳酪雪芳蛋糕。輕怡的質感,清甜的無花果,我是滿意。不過,朋友話之前嚐過的法式嗓莓班戟更為好吃,下次一定要試試。



下午茶是很好的咖啡時光。Flat White隻杯子好優雅,水準不過不失。



吃飽飽嘆埋杯咖啡,我滿足了!


後記:可惜,一則新聞,令店子生意一落千丈~


餐廳資料:
Simplylife   Bakery Cafe

5 則留言: