2017年10月11日 星期三

Cafe East - 變身再變身~


食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2

從日航時期已開始在這裡吃自助餐,到易名千禧新世界後亦試過,感有少許進步。如今酒店裝修後重開,變得更美輪美奐,我當然要去Café East再睇睇佢既Buffet,有無繼續提升。

唔再講環境呢啲廢話,難道裝修後環境會衰過以前嗎?直接跳入去介紹食物好了。
    


凍海鮮在哪裡也會是搶手項目,蟹腳與龍蝦是好東西之餘,小龍蝦都好受歡本人更喜歡麵包蟹,蟹羔澎湃,不二之選。



酒店自助餐的刺身與壽司,水準參差,有時我會略過。不過呢度的又一向唔差,裝修後仍保持水準,三文魚與吞拿魚肥美,帶子新鮮可口,八爪魚都唔會韌,食得過。



印象中,現時的Cold Cut款式比以往的多,咸香軟熟的風乾火腿外仲有莎樂美腸,更有牛,每款吃一點已滿足。



中式熱食款式唔算特別多,不過做得精,鮑魚花膠時蔬最得眾人歡心,個人認為龍蝦伊麵都幾好,大大條蒸魚唔會過老,辣酒煮螺十分惹味記緊要飲湯,中西之間我會推薦中湯,清潤順侯。



嗜辣的朋友有福了,除了剛才說的辣酒煮螺,更有麻辣火鍋,將丸子、豆腐及蔬菜放進鍋內,一直滾呀滾,既麻且辣又香,呢個麻辣鍋底唔嘢少。



西式的當然都唔會輸蝕,即燒大蝦肉爽,鵝肝記緊要趁熱食,雞鎚肉嫩可口,大蝦偏意粉也不讓龍蝦伊麵專美。仲有正宗的印象咖喱與薄餅,可惜的是,我喜歡的印度拉茶暫停供應,希望佢稍後可以回歸啦!



作為一個食肉獸,即使面對眼前眾多美食,總要番肚整番塊燒牛肉才心息。著師傅切厚身啲,要生一點的,配上汁醬,美味鬆化,滿意。



軟硬軟軟軟軟硬,我講緊既係芝士,有軟又有硬,喜歡性情溫和的,抑或是個性剛烈的,悉隨尊便。配餅乾也好,杏甫肉也不錯吃。



甜品也真的吸引,糕點之前,先吃件檳城薄餅,滿載街頭風味。



各式糕餅都好吃,如千層酥做到分明層次,栗子撻細滑,芝士撻流心,窩夫追成條狀好有氣勢,雪糕是哈根大師既出品,甜胃大呼滿足。




即場申請酒店會員卡,在酒店各餐廳用餐都有75折,唔使交幾多幾多千會費,免費申請架!


餐廳資料:
Cafe East

9 則留言: