2017年10月10日 星期二

大師兄 - 一試無妨


食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

本人都幾中意食點心,不一定要上五星級酒店或高檔酒樓,點心專門店亦可。

真不知道,車房林立的一條後街,原來有間小小的點心專門店,仲已經開了近半年之久。

當我無意中發現這店後,雖未能即時去用餐卻已記在腦海中,決定要找機會試試。

店子小本經營,沒啥裝修,紅磚牆成為了最大的特色。
    


茶錢每位三個大洋,只有普洱與香片之選,當然你唔會期望俾三蚊可以有壺靚茶飲吧~



蝦餃一籠只有兩粒(餐牌有註明),但個子比坊間的大隻,餡料全是蝦肉,很澎湃,但其實不是我的理想,多一份筍尖,會較合心。再者,呢個蝦餃皮只麻麻,很黏筷子的,可以要求更高。



燒賣同樣是一籠兩粒,不過較得我心。都係比市面的要大粒一點飽滿企身,蝦肉爽之餘又有豬肉的香,不錯吃。



鳳爪唔會硬轟轟,也不怕很散一Pat嘢咁,醬汁味道亦好,比起唔少酒樓的出品更為出色。



綿花雞大概衰在用料問題,炸肚是爽口而不是軟腍,自然不夠索味。雞肉則可以,至少肉嫩又夠味。



大熱天時,好想飲杯凍嘢,來了杯柚子茶,勝在真的冰凍。




餐廳資料:
大師兄

6 則留言: