2017年9月28日 星期四

海外篇:水門海南雞 - 浪費 Quota的一餐


食物:$$1/2
環境:$$$
服務:$$$

作為一個遊客,難得來到曼谷,必然要前往水門市場,吃番頓海南雞飯。

BTSChit Loma落車,沿著Central World前的大馬路走,十來分鐘便會到達,並不難搵。

水門海南雞,是粉紅衫與綠衫之爭,目測發現,粉紅衫大勝,真的旺場很多,可能是網上人人推介的原因吧~
     


好彩早一步來,等一張枱已可,若遲五分鐘到達,已經大排長龍,認真誇張。



點好餐,奉上每人一碗湯,完全的味精掛帥,喝兩匙也要無奈收手。



招牌的海南雞,大半碟走皮,搞咩鬼呀?雞肉未見嫩滑,單靠醬汁要調味,水準跟星洲的天天和逸群,或者檳城的伍秀澤,相差十萬八千里。



正義之士如我,看見邪惡的雞腎與雞潤,誓要將佢殲滅。可惜,兩者竟然都無味,浪費我既Quota



鹵豬腩肉真係睇見唔開胃,吃起來也一如所料,嚡口又唔入味。



叫左枝可樂,店員問要唔要加冰(2泰銖),沒要了,始終有點擔心衛生問題。誰知原來枝可樂,是暖的,無言。


見識過,便算~

餐廳資料:
水門海南雞飯
Soi Phetchaburi 30, New Phetchaburi Road, Makkasan, Rachatewee, Bangkok

6 則留言: