2017年9月11日 星期一

新店速遞:Glasshouse - 玻璃屋的聚


食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2

呢篇,講乜乜House

IFCGlasshouse我試過,同系的Townhouse與及Greenhouse亦品嚐過,印象都唔差,尤其是那氣氛,令人得以放鬆心情。

得知元朗Yoho也開設了分店,咁鬼近我就在快樂星期五的晚上,與幾位新界友一起前來擦番餐。

新屎坑,三日香,這個新場是預之中的人流旺盛,好彩我哋七點前已到埗,否則隨時要做我最憎既動作,排隊!
    


點餐由朋友話事,任佢點什麼也好,我只有一個要求,就是食薯條,因為我在同系的分店嚐過極之美味的薯條。呢間分店既出品也沒失禮,香脆又熱得燙咀巴,重點還在那松露蛋黃醬之上,教人一條駁一條的吃,停不了口。



凱撒沙律加插了流心蛋,當蛋汁滲進菜蔬後,整件事又唔同睇法,又再加入香脆的軟殼蟹後,邪惡程度多於健康感覺囉~



有韓仔氣息的Kimchi Skewers,今次師重手了一點稍嫌過咸。



牛肝菌意粉保持咬口之餘,菌香四溢,都係果句,有芝士坐鎮,會令成件事更邪惡,但可口十倍。



鮮嫩的蜆肉,多一份酒香,多吃幾隻也無妨。



再選了半隻酥炸富貴鴨,鴨皮的確酥脆,肉質沒有乾柴柴,可能是我幸運分到隻鴨髀的緣故吧~



大大的疏乎厘是要人耐心等候的。但同時,佢係唔會等人既,影得太久唔食就會塌下來,真係唔公平。因此要把握時間。味道蠻不錯的,若能焗得再乾身些少,就會Perfect池喇!



再歎杯滿載泰式風情的菠蘿特飲,爽呀喂~




餐廳資料:
Glasshouse

4 則留言: