2017年9月4日 星期一

鍋居火鍋專門店 - 快成邊爐精~


食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

又再打邊邊,今個暑假打邊爐既次數,相信超過不少朋友全年的總和,我都覺得有點誇張。

深水埗既鍋居,並不是第一次來,始終我在該區長大,對呢度既美食總有些情意結,絕不介意翻兜優質食肆。

雖然係夏日炎炎,但香港人可能早已擁有一年四季吃火鍋既概念,加上是快樂星期五,店子非常暢旺。
   


混醬過後,兩款湯底亦要上場,分別是金湯蟹鍋,以及鱷魚瑪卡鍋,兩個湯底均相當足料,個人尤其喜歡前者,又蜆又加拿大蟹又南瓜咁,唔鮮甜先至出奇。



湯底未滾起,先食住花竹蝦刺身,新鮮爽甜的,輕醮點豉油與芥末已很可口,差點兒想追加一隻。



蝦頭與蝦尾不要浪費,椒鹽炸左佢先,脆卜卜的,惹味非常,正好配合我手中的法國黃酒。



雖沒點龍蝦和象拔蚌,但仍然有其他海鮮,包括蘇格蘭蟶子,以及貴妃蚌,兩者均無須淥太耐,保持爽脆卻不韌的口感,蠻不錯。



香港人打邊邊更加唔可以無左牛,經理推介鹿兒島A4和牛,不妨一試。和牛雪花分佈肯定靚,質感也較柔軟,當然肉味是沒有本地牛咁濃,兩者從來各有擁護者,但作為食肉獸既我,食佢半碟無難度。



都話我哋早已被寵壞,丸子若不是手打,根本不會瞄上一眼,這兒的牛丸、蝦丸和墨丸,全部足料好吃。餃子與雲吞,個人比較中意食韭菜餃,來得香口一點。



自家炸既嚮聆,輕輕拖一下已可以吃,軟腍中帶微脆的效果,就至正斗。


有美酒有牛肉湯底又正,教我如何不滿足!?

餐廳資料:
鍋居火鍋專門店

3 則留言: