2017年5月2日 星期二

澤記快餐飯店 - 咁先至係Good Morning~


食物:$$$$
環境:$$$
服務:$$$

很多時也會在家吃過早餐,叉足電,才精精神神的出門工作。這是本人的習慣。

不過,凡是總有例外。

若然要返柴灣既日子,我多半會待在吉勝街的澤記食早餐,雖則該區仲有好多其他選擇。

揀呢度既原因之一,是這裡的奶茶/茶走水準高,同埋大排檔之風味,我從來嚮往。
   


平時到來,百分之九十會吃沙嗲牛肉麵、雪菜肉絲米之類作早餐。然而,近月好像有雜誌介紹過其魚柳包,許多外區人也衝著此品而來。咁,我又唔執輸,即管試下啦!



坐低,二話不說就來份魚柳包,加杯茶走。巨型魚柳包之最大賣點,莫過於是比包身更長的炸魚柳。



包是烘過的,微脆。魚柳真的很長,但並不厚身,咬下去鬆脆,沒有硬轟轟,亦沒有一陣雪味。許多時魚柳會配沙律醬,但呢度就以千島醬跟魚柳拍住上,再跟上生菜與蕃茄,同樣來得悏意。



一杯香濃甜滑的茶走,於我等麻甩佬而言,十分重要!




廿六個大洋埋單,飽到中午都幾乎唔使食。


餐廳資料:
澤記快餐飯店

6 則留言:

  1. you don't drink coffee in 茶餐廳? coffee in 茶餐廳 is not good any more?

    just curious...

    回覆刪除
    回覆
    1. My preference: Milk tea in 茶餐廳 while coffee in Cafe.

      Many 茶餐廳's coffee is still good.

      刪除