2017年5月1日 星期一

Cafe YAWN - 如果


食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2

近期,開始在靜中帶旺的希雲街覓食。

其中有間Café,名字是Yawn,環境唔錯,我行經幾次都唔見有太多客,是個可寧靜Hea下的地方。

身心俱疲的一天,無意走太遠,鑽進這裡喝杯咖啡,是我的真正目標。

當然,都會點嘢食既。
   


黑板中的Today Special…… is me !??? 我唔想食自己喎,拿個餐牌來看看吧!



晚餐的四款選擇之中,我挑了白汁蟹肉寬麵。



制作需時,反正我唔趕時間,就呷著手中的拿鐵,發呆一會。

拿鐵擁有漂亮的拉花,賣相是會令人心曠神怡,喝起來味濃,又不會帶苦澀,蠻順喉的。



主食到了,以鐵鍋上,熱呼呼的頗有氣勢。寬麵口感煙韌,富蛋香,與白汁是匹配。然而,要挑剔的是蟹肉成份太少,要像尋寶般去找。多放一點蟹肉,才會令人覺得物有所值啦!



牆上又有寫著,You can’t buy happiness, but you can buy dessert。可惜,是晚的我沒胃口再吃甜。


如果,我說如果,堅係可以真金白銀買到快樂,那會是多少錢?


邊有咁多如果……

餐廳資料:
Cafe YAWN

2 則留言:

  1. 我好平架,有1-2千萬夠駛一世已經好開心了

    回覆刪除
  2. 快樂從來不是金錢買得到,我只要車車身體健康便快樂!

    回覆刪除