2017年4月27日 星期四

魂 - 尚未有神魂顛倒的感覺


食物:$$$1/2
環境:$$1/2
服務:$$$

身處銅鑼灣,想食碗日本拉麵,不愁沒有選擇,只怕選擇困難症會發作。

在鵝頸橋附近的我,可轉入去登龍街,旁邊又是堅拿道西,但我偏偏要行多幾步,鑽進霎西街的魂。

以為咁隔涉的店子沒太多人,原來係我好彩行快步,晚上七點打後,客人逐漸進來,不久便Full House
   


一條友毒食,很自然被安排坐自修位。坦白講,個人好唔中意呢類位,加上這店的自修位又特別狹窄,即使我既身形都覺得頂手頂腳,肥少少真係不堪設想,印象分大打折扣。



全店只供應四款拉麵,分別是最基本的魂、火魂、太極,以及青龍。本人之選,係火魂。



火魂就是蕃茄辣汁加豚骨的湯頭。呷一口,以辣味為主,蕃茄味為輔,相信有些朋友會頁唔住呢個辣度,但我仍可以接受。



叉燒只得一片,好像有點……,不過入口軟滑,水準是好的。半熟玉子也得做出流心效果,可收貨。



麵條是捲曲的一款。唔使問,我要有咁硬得咁硬,影完相都唔會變腍,有咬口的我才喜歡。




十八蚊一罐可樂,不如去便利店買便算。

餐廳資料:

4 則留言: