2016年10月12日 星期三

Scarlett Café & Wine Bar - 型一個下午



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

某位舊同事,在facebook貼圖,是一碟什風乾火腿,看得我雙眼發光,口水直流。佢打卡既地點,正是Scarlett Café & Wine Bar

週末要與師兄食Lunch,大吐苦水,兼回帶母校點滴。由我來揀地方,那不如就前去這店。




對方,沒有反對。
    
麻甩午聚

佢有個Cheese & Cold Cut Meter Board,價錢合理,但份量有點多,由於我們都想試其他東西,所以只選來Ham Selection


從何開始?
Ham Selection,是三款火腿,既有肉香突出的,亦有咸香味重的,也有平易近人的,各有所長。連酸洋蔥同吃,話咁易便可清碟。要是愛喝酒的朋友,來一杯紅酒來伴之,會更入型入格。

 
吸引

另外的燒春雞,上桌時很像樣,至少香噴噴,吃起來的而且確是皮脆,肉質細嫩,即使雞胸也沒有嚡口。

 
燉和牛

師兄想吃意粉,如果由我揀的話,肯肯定會點上卡邦尼。不過,他對Carbonara零好感,要了和牛意粉。和牛早已燉得腍身鬆化,意粉尚且保持一定咬口,沒太多投訴。

 
超抵

特色咖啡,竟只是廿五個大洋,冷熱同價,真係抵到冇朋友,星巴克都做唔到呢個價。



餐廳資料:
Scarlett Café & Wine Bar
尖沙咀柯士甸路2號地舖
3565 6513

6 則留言: