2016年9月1日 星期四

肥仔記麵家 - 快食快閃



食物:$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$1/2

筆者其實無咩飯癮,平時食粉麵多於食飯 (但從不吃米線),尤其是孤獨食的日子,一碗車仔麵,或者茶記的快餐常餐特餐,往往是我的選擇。

早前發現了一家叫肥仔號的麵家,我唔知佢係咪咩老字號 (相信唔係),但就肯肯定是一條友快食快閃的好地方。

連續兩天拖著疲累的身驅回府,就入去簡單整碗麵便算。

   

係我阻住地球轉


看著牆上的大餐牌,想了好幾秒也未諗到食乜,阿姐開始面露不悅。對不起!是我阻住地球轉。

 
一般

結果,要了個水餃春卷麵。麵條有欠爽口,稍腍,且有點點檢水味,很一般。魚肉春卷跟南記的水平,不相伯仲。即是說,輸荃灣雄記幾條街。

 
幾好

反而,兩粒水餃幾飽滿,內有冬菇絲、木耳絲、蝦肉的爽,也有豬肉的甘香,大致滿意。

 
牛筋唔夠膠

雖則水準只是麻麻,但由於太累,翌日,再來了。今次快手點餐。選了牛筋鵝腸河。河粉並不滑溜,牛筋亦欠缺豐富膠質,失望。

 
不是新鮮貨

不過,更失望的是鵝腸,雪藏貨色,內裡的肥脂被去得一乾二淨,吃得甚為無癮。





好在,可樂是枝裝!


餐廳資料:
肥仔記麵家
銅鑼灣福興里40號地舖
2416 0318

2 則留言: