2016年7月3日 星期日

厚福館 - 又火鍋又蒸氣鍋的一夜



食物:$$$1/2
環境:$$$
服務:$$$

人愈大愈唔中意熱,所以許久沒試過一班人去食晚飯。

人多,最好就是打邊邊了。無錯,筆者強調過好多次吃火鍋是無分時節的,夏天也絕對可以。

要找地方打邊爐,九龍城既火鍋店一向可靠,其中的老字號,厚福館,原來開了分店,仲要係同一條街之上。

兩間店的門口差不多,都是有些少日式的感覺,門前的魚虹,像帶大家潛入奇妙的水底世界。

家下打邊邊的地方,除了烚下烚下,大部份也有蒸氣鍋吃,呢度亦唔例外,咁,大家就開了兩個爐,再加一個蒸氣鍋,好似有點變態。

      


在等火鍋湯滾時,先吃些唔使淥既嘢。馬屎海膽鮮味十足,睇見水流口水,生蠔也是大家搶攻既項目。

 
香口

喜歡香口東西既我,立即試了炸餃子,香脆熱辣,香氣陣陣,原來裡頭是黑松露,怪不得。

 
開了兩個鍋

兩個鍋,由於其中一個有翅,而有些朋友(包括我)又不吃翅的,因此便來個清清地的鍋底,有豆卜有菜蔬,感覺好健康。

 
味濃

唔使問,我一定是先吃牛,這次大家點的封門柳,不會有靚靚的雪花,卻就是肉味濃郁的部位,我可是吃完一片又一片的。

 
豬拼盤

席間有人唔食牛,就要份豬拼盤,咁就大家高興。既有豬脷,又有豬心,仲有腳筋,豬天梯甚至伊比豬,一共八款,不同味,不同口感仲有個好勁既名叫做天蓬元帥。作為食肉獸既我,點會唔滿足。

 
我會淥一淥

接著,還有溏灼螺,可以刺身食,但我會輕輕拖一拖,味道會更鮮甜。

 
好正

又點可以無邪惡既嘢呢? 兩種腸,分別是雞腸,同埋鵝腸。我必定是會靠向雞腸,那份油香,不得了。

 
循例

各式餃子、丸類,循例到肚。

 
原汁原味

蒸氣鍋個邊,實在也有太多精彩海鮮,包括鮑魚、海蝦、扇貝、沙白,以及琵琶蝦等,咁樣蒸法,保持海鮮的原汁原味。

 
可以蒸肉既

當然,蒸氣鍋並不局限食海鮮,肉類也可,如雲耳蒸雞,肉質亦十分嫩滑。最後的泡飯、銀針粉,我已飽得吃不下。

 
好飽足

這晚,未免太豐富了!

 

餐廳資料:
厚福館
九龍城南角道42號地舖
2382 2866

4 則留言: