2016年6月17日 星期五

家庭用品篇:Dyson Pure Coollink


剛剛買左把新風扇,我覺得好好用,好正,想跟大家分享下。

講堅,筆者並不是經常開冷氣的人,一年開冷氣既次數,五隻手指數得晒。那麼多年,都是靠把小小的風扇。

近月屋企進行大裝修,那跟隨我多年的小風扇亦係時功成身退,要買番把新既去取締佢。



橫睇一直看中Dyson的出品,十實講呢個品牌絕對不便宜,但我貪佢花臣多多,既可以淨化空氣,又無舊式風扇咁危險 (屋企有小朋友或寵物的朋友更會感受到),最緊要,係型丫嘛!

當然有遙控啦


風扇有Remote, 是常識吧~~

 
不易"走失"

更欣賞個遙控器,可以緊貼在風扇頂頭,是用上磁石的簡原理。

你知啦,筆者咁大頭蝦,小小的Remote Control,好容易失掉的。

 
智能化



今時今日既科技,當然不止於一個遙控器,更可下載個app (Dyson Link),將自己的家品智能化。

 
完成



只要簡單的幾個步驟,便可將產品連接至手機,或者I PadTab之類,日後在你的手機上操控。

好正!


「陽光勃勃」的夏天,放馬過來吧!


5 則留言: