2016年6月23日 星期四

輸在射之後??



今時今日,「贏在起跑線」的小朋友,只是平平庸庸。

大台節目話,想成為人生勝利者,需要「贏在子宮裡」,甚至是「贏在射精前」。

筆者唔明,我真係唔明,點樣贏在射精前??

原來,一切皆有數得計。算清楚日子,BB一月出世,便可入名幼稚園,名小學,名中學,名大學,之後搵到份好工,賺大錢,買車買樓,衣食無憂,跟著搵個有錢伴侶,射之前,再計過條數,整件一月B,咁就Perfect池喇!

我老豆做會計,但數口麻麻,唔識計呢條數。因此,我活了幾十年,仍是個無車無樓,無工無女,廢到盡頭,唔屎都無用既廢青。

人生勝利組,可以鋸靚扒,飲82&86 Lafite,或者Petrus。而我呢種廢青,只好留在深水埗,尋找窮人恩物。

我所指的窮人恩物,當然不是400萬的「毫宅」,而是一些平民食物。今篇即管同大家講下深水埗,我經常去毒食的幾間食肆 (排名不分先後)

      
最愛豬潤


漢發麵家:

由鐵皮屋茶檔,到今天入了鋪,食物水準依舊好。最愛吃豬潤麵,豬潤厚身爽脆無筋,與公仔麵,是無敵配搭。呷一杯茶走,廢青的最高享受。

 
指定動作

新香園(堅記)

每次必吃蛋牛治,要烘底。不消三秒便會送上來,速度驚人。微脆的包身,鮮嫩的餡料,教人回味。再配杯奶茶,平民之福。另,佢豬手麵都好有名。

 

合益泰:

合益泰既腸粉,賣到街知巷聞。雖只是來貨,卻真的很滑,自行狂下三色醬,在街頭啜呀啜,呢種風味,人生勝利組是不會懂的。

 
食肉獸既美食

星河餐廳:

以上三間,電視介紹過,大家可能都會認識。但呢間星河,比較低調。最愛焗豬扒飯,蛋炒飯底,鬆化帶骨豬扒,醒胃茄汁,岩晒我呢個食肉獸。

人生幾十年流流長,唔使下下要贏既,放鬆D啦香港人!



餐廳資料:

漢發麵家 -深水埗大南街192

新香園(堅記) -深水埗桂林街38A地下

合益泰 -深水埗桂林街121號地下

星河餐廳 -深水埗大南街374


3 則留言:

  1. 唔好呻自己無乜無物啦, 我不知幾羨慕你食咁多邪惡食物都無肚腩丫!! > <

    回覆刪除
  2. 有啦有啦,我覺得你今年會乜都有,wahaha...

    回覆刪除
  3. 根本勝利者便是你,冇家累,冇女煩,冇肥肉但有好友,有家人,有沒壓力的工作,Win.Win.Win~

    回覆刪除