2016年5月7日 星期六

Cafe Moa Moa by Panash - 麵包才是主角



食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$

見老豆無所事事,在大廳打機,便問佢一唔一齊食Lung廚,佢既回覆係: 「好丫!

都知道,吃午餐的地點,必定逃不出荃灣。所以,還是專心想想荃灣有咩想食……

Panash,一所麵包專門店,曾幾何時很爆紅,人人搶住買仍既芝士波波。

麵包店做紅了,心更雄,生意擴展至經營Café,荃灣廣場,就有一間。只是,筆者從沒試過,我想,今次是機會了。

   
任食麵包


餐廳屬半自助形式,柯打頭盤及主菜過後,麵包可在出面任取任食,始終,佢都係做麵包起家,咁既做法,很正常。

 
主角

當然唔會同佢客氣,各款也拿一點回來,不過,我認為最出色的,仍是芝士包,另外,芝麻包也不錯,幾香幾軟熟。

 
二選一

頭盤可選湯或沙律,老豆的沙律,看得出的平庸,而我的湯,亦淡而無味,唯一好處是熱度夠。

 
定食

主菜,竟然我倆都挑了魚。先講講我的,煎比目魚炸蝦定食,魚是煎得微脆,蝦也是外脆內爽,可是,兩者均偏清淡,是我的味蕾出了問題嗎? 米飯更是難於入口。還好,幾片清甜的哈密瓜作飯後果。

 
老豆之選

老豆的龍脷柳,表演中規中矩,但已比我的要好。

 
香濃

餐後的一杯香濃咖啡,為我的提供活力!

 
下次齋食麵包

這裡,始麵包最出色。再來,還是齋買麵包好了。


餐廳資料:
Cafe Moa Moa by Panash
荃灣大壩街4-30號荃灣廣場3樓343-345號舖
2311 0411

3 則留言: