2016年5月13日 星期五

台慶有感:毛毛羸突了!



繼分獎禮後,毛記的另一個「大型」節目 台慶,由伊館移師至會展舉行,意圖或企圖呃Like萬千,同埋令人鍾意番睇電視。

門票由最平、但仍有啲貴既$380,至好乸貴的$680,火速售罄,身為毛毛忠實粉絲的筆者,毛都買唔到條。幸而,Viu TV有現場直播,仲要唔介意超晒時,一路播到尾,我才有番啲安慰。

台慶當晚,與上次分獎禮有別,fb洗版不再,外界甚至有些負面的評語,有話好悶,有話好多甩轆,有人話……事後,腦細林日曦與一眾毛毛紛紛出來say so99y,又話呢度做得唔好、嗰度做得好衰乜乜物物彷似虧欠左全世界咁。

~應該出來道歉既9官,個個面皮幾呎厚;做場好戲既人,效果只係比預期差DD,就要爭住出來道歉,呢個咩世界呀?!

說我要求低也好,無Taste也好,雖未致完美筆者總覺得呢場仍Good Show

    
抽足三個半鐘


以咁既人力物力資源,要搞咁大壇嘢,無間斷抽水三粒半鐘,你估容易呀,大佬!

 
堅。係。你

斷估,你唔會想到開騷前是播人魚樂毛窮呀?斷估,你唔會諗到搵一次性特約行政總裁葉家寶來亮燈卦?做徵婚 (Friend)都徵得好趣緻,DicksonUSB線煲呔都好有心思丫~我仲估唔到臨尾會借趙學而囉。

 
周身刀既毛毛

再者,每條毛毛都講得唱得又跳得,十八般武藝樣樣皆能,今時今日,超難得。你睇下依家個個月搵緊幾十萬個班友有幾流,你就明啦!

而且,經過呢一役,我相信每條毛毛都會有所得著,點計都有羸無輸。

 
咪執呀喂~

依家既觀眾對二次創作的要求愈來愈高,的碓要繼續加把勁,但千祈唔好聽元秋講,咁快執笠呀!


6 則留言:

  1. 唉, 我睇到一半就要去氹兩隻瞓覺, 睇唔到Dickson同學而囉! > <

    回覆刪除
  2. 有甩轆,有悶場,唱功唔完美,so what(萬梓良腔)!但睇完成個show依然令我感動,尤其係小城電視嘅一字一句!

    回覆刪除
  3. 最正係林雪唱歌,笑到反肚^0^

    回覆刪除