2014年2月14日 星期五

栢檔極品海南雞飯 - 脫胎換骨的栢檔



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

又是四出游蕩的日子,唔覺唔覺原來成三點鐘,仍未有半粒米飯落肚,怎麼我的肚子還未餓呢? 不過點都好,總要吃點東西才行,否則弄壞了胃,就真係邊度都唔使去。在淘大,給我發現了脫胎換骨的栢檔去骨海南雞飯

靚左好多

怎麼栢檔去骨海南雞飯變得咁靚咁有活力呢? 印象中,九龍城和新蒲崗的栢檔只是很街坊很平實。睇佢呢度既包裝,看來店家有意向連鎖店形式進發。我唔介意佢包裝得新穎年輕,但唔該食物要跟得上,千祈唔好搞到有形無神咁。
 
靈魂
翻閱餐牌,三點幾鐘,有迷你海南雞飯供應,二十三個大洋,以針對下午茶時段。既然我未肚餓,就要份迷你的好了。份量雖然比正常午餐少,三色醬依然俾番齊,沒有因此而偷工減料。
 
迷你版
一碗小飯,面頭蓋上幾件雞,就是我要的套餐。油飯始終不太香,雞肉雖只得幾件,卻都保持嫩滑,也不會碎濕濕,雞皮自當吸引,沾上三色醬汁,都沒有太多投訴,個人最喜歡黑漆漆的甜醬油,總覺是吃海南雞的靈魂。
 
忽然健康

加五塊錢,可跟飲品,是日沒喝咖啡奶茶,改要杯熱檸水,可知我仍未完全康復。沒咖啡的日子真不好受,真要快些痊癒才行。

餐廳資料:
栢檔極品海南雞飯
九龍灣牛頭角道77號淘大商場一期地下G107號舖
2305 9983

6 則留言: