2013年10月5日 星期六

好拍檔復出,MC齊慶祝



甜魔媽媽終於都乖乖咁坐月坐足一個月(雖然中途有逃走紀錄)10月正式強勢回歸。就在她復出的首天,大家約好上佢屋企探望兩位小主角,晚上再一起出去吃飯慶祝。

演技流於表面

小公主只顧Zzz...

一到埗,大家急不及待見下兩個小主人。好動豬Matthew立即衝出來跟各位大打招呼,呢個豬仔真係冇時停,有嘢食就咩都得,好易氹,而且表情仲好鬼浮誇添!至於妹妹Chloe,則比較文靜,多數時間都Zzz……
 
每次聚會都是這樣的甜
始終都係為食人,同BB玩完之後,又開餐了!有主人家為各位準備既Karl’z 蛋糕,有抹茶紅豆卷、士多啤梨卷、千層蛋糕、黃金趣脆、特濃朱古力、Opera等等,各款都美味,個人最喜歡反而是清新的士多啤梨卷。
 
我買左麵包

沒有預早想好,真係唔知買咩上去好,醒起食友說荃灣廣場呢間糧友パン工房唔錯,便在那裡買了幾隻麵包。巨大的乾果包,可以俾Chloe作枕頭用;補腦合桃包都好聚手,除了合桃,中間仲有提子乾,JJ無緣品嚐了;牛角酥幾鬆脆,如果叮番熱仍就一定更好食。


去了附件的千層麵屋

 雖然有豐富的下午茶,但晚上都要一齊出去食,慶祝甜魔媽媽Yan復出嘛!不過,帶住兩個BB始終唔方便去太遠,就在她家附近的餐廳意大利千層麵屋吃好了。

 
細滑

香口

點餐這粗重功夫,還是留給大家來做,我乖乖的等食就是。黑松露薯蓉,香氣陣陣,薯蓉質感細滑,蠻不錯。薯皮是新鮮炸起,熱呼呼的,夠香口,配以大量醒胃的沙律醬,都合格。
 
可以接受

有芝味

雞肉凱撒沙律,雖然個人不是健康人,但面對著新鮮清爽的沙律菜,未嚐不可,雞肉嫩口,但香草的氣息則不太出。始終,我都係喜歡香口的東西,芝士條就岩晒我,香脆的外層,裡頭絲絲相扣,慾斷難斷的芝士,重口味,卻好吃。
 
水牛城雞翼?
水牛城雞翼的賣相似乎不太正宗,雖然入口仍是有辣味,都算惹味,但就像一般的香辣雞,而不是我所認知的水牛城雞翼囉。
 
招牌菜
既然店家以千層麵命名,無理由唔食佢個千層麵咁茂李架。都算有層次,頂頭帶燶加上芝士香,看來不俗。吃起來又幾開胃,加上有一定口感,質素的確唔太差,沒有辜負名聲。
 
最正有火箭菜

香噴噴

兩款Pizza分別是巴馬火腿薄餅和Margherita,前者火腿軟熟,餅底帶脆,但中間的位置總不太理想;後者當然會較為香口,微酸的蕃茄醬正好中和濃烈的芝士的膩感覺,簡單而美味。
 
好似茶記出品
餐飲我和Thomas都揀了熱咖啡,大家都以為是即磨咖啡,出來時才發現原來是像茶餐廳貨色,不過都照飲可也。
 
Blogger Event的常客
轉瞬間,好拍檔Yan便後出了,大家又可以一齊出來飲飲食食,多麼開心。


8 則留言: