2013年10月21日 星期一

新仙清湯腩 (灣仔店) - 開分店喇!



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$

新仙清湯腩,在我心目中是一間很有水準的店,我想說的是砵蘭街的那家店,排名至少會在大利前面。某天經過灣仔,得知其在集成開了分店,於是有兩次在附近開完會,獨自前來偷歡。

企理

新店子,光猛企理,東西齊齊整整,環境當然比砵蘭街店好得多。隨便找個卡位坐底,柯打好嘢食,繼續塞著耳仔自得其樂。
 
牛脷是重點
還記得第一次只吃了牛脷牛肉公仔麵,都幾鬼反傳統。個人喜歡吃爽口一點的麵條,呢度既版本適合我。牛肉只是滑牛,所以重點便落在牛脷之上。幸而,牛脷的質感仍是爽脆又彈牙,挽回了一些分數。
 
我要肥D

清甜

再來就是吃清湯腩河了。可選肥啲、半肥瘦或瘦啲,我條件反射地說要肥的。阿姐話好肥架喎!唉,唔緊要喇,俾我放縱下喇,唔該。牛腩果然是幾肥,而肥的部份自然甘香,瘦的位置也不韌,是好東西。蘿蔔亦做得好,清甜、腍身又無渣,我喜歡。
 
好像沒以前好吃
好記得總店的奶油豬係十萬個好食,基本上可以為佢而來,因此又來一份。可惜,這次卻有點令人失望,雖然煉奶成份唔少,加起牛油香甜美,但最大問題係唔夠脆,沒有以前的好。
 
唔好阻住地球轉

想不到呢度生意都幾好,晚上人客漸多,我都唔好阻住地球轉,快趣飲埋杯檸茶便離開。

餐廳資料:
新仙清湯腩
灣仔軒尼軒道302-308號集成中心地下3號鋪
2891 2883

8 則留言: