2013年7月30日 星期二

Cafe Kool - 兩隻巨蟹慶生



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2

老豆和我都是巨蟹,都喜歡打橫行,生日會一齊慶祝。食自助餐似乎是必然,問題只是在什麼地方吃,老媽子話試下九龍香格里拉酒店的Café Kool,說起來我都好多年沒到訪過,就咁決定。

人多到呢!

印象中,Café Kool是好多野食,所以都仍有點期望。自助餐中午十二時開始,我們準時到,看見排隊等入的場景,真係OMG! 唔使咁誇張丫嘛!
 
Cold Cut 及芝士都滿意

先出去巡視下,究竟係咪真係咁多野食先。還好,結論仍是正面。首輪原本想拿點刺身海鮮回來,但實在太多人,唯有改變策略,取些Cold Cut以及芝士。幾款火腿都軟熟,莎樂美腸味帶咸香,三文魚煙燻味足,各類芝士都合心,當中最喜愛的就是Brie
 
感覺衛生

試兩款

這裡的沙律會一瓶瓶的密封存起,想吃的更有專人幫你手,感覺良好又衛生。即管試試豬肉沙律和蕃茄芝士沙律,自行加入心水的沙律醬,撈一撈,清爽的沙律就在跟前。
 
最受大眾歡迎既項目

經過兩輪搏殺,海鮮刺身那邊排隊既人的確無咁多,係時候去尋寶。長腳蟹、凍蝦等等,全部係我囊中物。很喜歡長腳蟹,肉質十分鮮甜,凍蟹鉗啖啖肉,凍蝦也是爽口,老媽子更是連吃了幾轉。
 
最愛燒菠蘿
大概也到熱葷環節,燒羊扒燒牛肉串燒統統唔放過,水準大致是合格之上,喜歡燒牛肉夠鬆化,火侯控制得宜,但要說最愛的,仍然是燒菠蘿,清甜多汁,吃兩三件都不足夠。
 
仲有粉麵

老媽子仲食粥

老媽子真係好厲害,仲食麵同埋食粥,我當然沒能力去吃這些,佢就話食得好過癮,老豆更笑說似在食心粥館,那也不無道理。
 
甜品時間
我就差不多,要進攻甜品了。綠茶奶凍細滑有茶香;提拉米蘇濕潤,如可多點咖啡酒香,就更好;芝士蛋糕都夠芝味,質感對勁;只是椰撻既外皮不及鬆脆,但味道尚可。
 
名牌子雪糕
這裡供應的雪糕,是Haagen Dazs,一共有十二款,實在令人滿足。只可惜我的食力太有限,只能品嚐五球。意大利芝士餅、比利時朱古力、牛奶拖肥、熱情果等,從來都是我的心水,自然吃得滿足。
 
咖啡作結
餐後少不了一杯咖啡,以此作結,實在美滿。
 
人山人海的酒店

獅子和恆生銀行信用卡有優惠,折實好似三百蚊有找(中午),又的確是十分抵食,難怪平日都咁鬼多人。

餐廳資料:
Cafe Kool
尖沙咀麼地道64號九龍香格里拉大酒店閣樓
2733 8753

沒有留言:

張貼留言