2024年8月26日 星期一

嵐月 - 雅緻地方,扎實味道



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

家陣搵地方同老媽子飲茶愈來愈困難,皆因好多高級酒店中菜廳/酒家,佢都已經嚐過,把咀十分之刁。

醒起Airside的嵐月,裝修幾型格,口碑都唔錯,即管帶老媽子去試試。

早午有套餐,內容已齊晒點心、小菜、湯品及主食,那就費事傷腦筋,大人全部要套餐。

套餐跟三款點心,兩蒸一炸,蒸既有茴香海鮮餃,與及黑松露野菌餃,論賣相與味道,我都覺得後者比較出色。

炸的一款係三重芝士鱈魚春卷,我媽覺得芝士味太濃,佢唔係好頂得順,但我又接受到喎~

另外點了蝦餃同埋叉燒包俾小朋友食,叉燒包餡料香甜,外皮鬆熟,過關。蝦餃好足料,但因為混入了小量芹菜,小朋友就唔喜歡。

接著來是每人一盅燉湯,簡單總結,非常足料,清甜到一個點。

小菜的秋葵黑醋豬爽肉幾好,豬爽肉贏在口感,配合酸酸甜甜的黑醋好開胃,連帶秋葵都變得更吸引。

套餐總不乏蔬菜,鮮芡實濃雞湯BB菜苗,細嫩清甜,我吃了不少。

單尾的金柱松子炒絲苗,米飯炒得粒粒分明,爽身好食。吃不完,也打包了回去作晚餐。

套餐就此完結,我哋都加左少少甜品,最吸睛必要說石獅黑麻糕。兩隻灰灰黑黑的石獅子很有氣勢,打卡一流,味道都唔差,至少真有點黑芝麻的香,無乜投訴。

今餐,過到老媽子嗰關~

餐廳資料:
嵐月
九龍城啟德協調道2號AIRSIDE 3樓L301-L302號舖
28829283

沒有留言:

張貼留言