2024年8月14日 星期三

金凡潮汕菜 - 驚喜滿滿



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

我哋呢班為食友,周不時會約埋飯聚,菜式與價錢不拘,Fine Dine或地道皆可。

是次有人吹雞,話想食潮汕菜,群組帖子一出,大家一呼百應,五分鐘不到便成局。

來的是尖咀的金凡潮汕菜,氣氛似大牌檔,但坐得舒服好多,甚至乎有VIP房,但我哋覺得坐大廳吃得更加盡興。

發起人做事一向穩妥,早已與店家夾好菜單,大家安頓好後,小食隨即送來。先是韭菜鵝紅,鵝紅無疑會比豬紅更加嫩滑,夾埋漓甜無渣的韭菜,難理什麼膽固醇超標,大家今晚已經豁出去。

薄穀唔係成日有得食,趁岩時候就不能錯過,粒粒飽滿鮮美。

平時食潮州菜,可能會食凍蟹,亦有機會會叫生醃螄蚶,但生醃羔蟹真係唔多食,或者心目中會覺得這是寧波菜色吧!當然,家陣食嘢都唔應該有呢種食古不化既思想。再者,呢三蟹爆羔既出品上桌時,足以令眾人起哄。

蟹既手手腳腳都好多羔且鮮甜,蟹蓋先至誇張得要命,輕輕用匙刮一刮已是超澎湃的蟹羔,一發不可收拾,筆者若非有番咁上下年紀,必定同佢死過。家陣只能三個人分一隻蟹蓋既蟹羔,都已好過份了。

吃潮州嘢要食海螺!鐵板上,店員席前點火,岩晒相機食先既呢個時代。海螺肉厚,卻完全不韌,味道鮮甜,掂!

當然仲會有鹵水嘢,貪心既我哋要拼盤就最好。鵝片肉嫩,墨魚爽而不韌,鵝腸亦然,我還是最愛絲滑的鵝肝,懶理有多邪惡。

蠔餅必定要趁熱食,酥脆口感,蠔肉夠多,仲混入埋九肚魚,多一重口感,我對於呢啲香口嘢是無法抗拒的。

估唔到係呢度食到鱔球,質感彈牙,滿滿南乳香,送啤酒一流。

芝麻雞既肉質又係嫩滑,好有水準,就算已飽到上心口既我,都要連夾幾件才收手。

最後以傳統的潮州粿和奇趣丸子作結,我仲追加埋芋泥,甜胃表示大滿足。

餐廳資料:
金凡潮汕菜
尖沙咀加連威老道46-48號地舖
28188835

2 則留言: