2023年3月24日 星期五

The Market - 榴槤甜品+泰式主題



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

相信大家都知道,Hotel Icon個自助餐,最誘人之處就是那款式眾多的榴槤甜品。

今期佢除左保留了呢個優勢之餘,更加入了泰國潑水節作主題,於我而言係雙倍吸引,誓要找個週末,去會一會佢。

這次是吃中午,我十二點前到埗,食客已魚貫場,看來呢度既號召力依然不減。

沙律、Cold Cut及煙三文魚等頭盤當然不缺,吃些少打開胃口。

凍海鮮如蟹腳、龍蝦鉗、青口及蜆等是必備了吧,但生蠔就沒有供應,反正不是今次既主打,我也不贅。

看看泰式主題食品,炸魚肉嫩,配羅望子汁夠醒胃。豬頸肉口感彈牙,兩款泰式汁醬任君選擇。炒粉絲有夠惹味,伴開邊蝦是錦上添花。十三香沙律更是客席名廚Oliver的得意之作,層次十足。

個人一向喜歡吃生蝦刺身,好在呢度仍有供應,而且水準不俗。

冬蔭公清湯都做得好,湯清但並不是淡如水,亦唔係辣到噴火,保留了傳統冬蔭公的味道,連埋大頭蝦吃,對胃口。

另有兩款受歡迎要排長龍取的東西,其一係香煎龍蝦尾配意式番茄,師傅即場烹煮,火侯控制得宜,加埋醒胃茄醬,難怪大家排完再排。

魚子醬蟹肉多士,呢兩款食物邊有得輸?

再食些少中西熱食,如粥品、牛肉燒賣及蝦餃等點心,同埋燴牛尾等等,飽左一大截。

日式刺身壽司,平時或者會略過,不過是日都淺嚐了點點。

榴槤甜品之前,來幾片芝士,再呷口茶,為甜胃作好準備。

Creme Brulee加入左榴槤,成件事更上一層樓。迷你芝士榴槤撻好香濃,一件唔夠喉。炸榴槤一定要趁熱食。

Godiva雪糕加入榴槤蓉或者榴槤斑蘭醬,真係不得了。

還以為榴槤甜品就係咁多款式,但此時聽到叮叮聲,大家衝住出去排隊,原來係榴槤菠蘿包新鮮出爐!熱呼呼外皮帶微脆的菠蘿包,再自行塞入一堆榴槤蓉,好有寶物尋歸底之感覺。

仲有埋Free Flow,咁就真係悠閒既美好週末喇!

呢個主題,去到5月1號~


餐廳資料:
The Market
尖沙咀科學館道17號唯港薈2樓
34001388


2 則留言: