2023年3月28日 星期二

碧儷苑 - 懷舊 X 創意點心



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$$ 

好耐無飲茶,趁週末一行八人去歎下,地點主要就大家方便,沒有刻意去光顧五星級酒店。

酒樓叫碧儷苑,好有居屋既感覺,只係我諗多左。

翻開點心紙,有唔少懷舊與及創意的點心,究竟能否做到新舊共融,還是不倫不類?

柯打左一大堆點心,坊間見慣見熟既款式就唔係度長氣,看一些較有特色的系列吧!

難得見到真正既灌湯餃,而唔係家陣市面氾濫的那些浸在湯內的出品,馬上來幾隻。形狀好似樣的,雖然湯汁唔算豐盈,但餡料還是滿滿的,今時今日吃到這樣子的灌湯餃,已經無咩可以投訴。

所謂太極蝦餃,查實只係一籠入面有兩粒黑兩粒白而已。黑白兩款味道沒什麼區別,澄麵皮唔黏牙,蝦肉餡料很充足,要挑剔是吃起來比較乾。

腸粉叫了兩款,叉燒腸是皮薄,上桌時已切好一件件方形的,味道正正常常。另一款則是我未見識過的,櫻花蝦脆蝦腸。腸粉皮包裹著炸脆了的蝦,頂面灑了大堆櫻花蝦,賣相幾特別,打卡岩晒。

之後的紅袍荔枝,外表的確是有幾分像,咬落去有點硬脆,裡頭是奶黃餡,還混入了丁點荔枝肉,蠻有趣的。

十年八年前,菲林筒這款點心幾乎絕跡,不過依家又多番地方有得供應。煙煙韌韌的口感素來討好,可惜芝麻香太過薄弱。

甜品的可愛小兔,我起初還以為是棉花糖之類的東西,原來我錯了。紫薯包做起Cutie兔仔造型,碟底放了乾永,上桌時店員還會加水做出煙霧效果,大人小朋友見到都會開心。看見小朋友一口氣吞下了兩隻,相信味道唔會太差。


餐廳資料:
碧儷苑
長沙灣長沙灣道786-788號羅氏商業廣場地下A號舖
27883828

2 則留言: