2023年2月1日 星期三

SUL JIB - 有實力



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

曾經參與過一個韓餐廳的Project,要在短時間內試勻本地多間的韓國料理,一日起碼食三間以上,好有挑戰性。

轉眼間,原來已是七年前的事。

朋友問我有無食驚左,仲有無興趣再吃韓餐。我既答案係:怕什麼?! 最怕無得食~

結果,佢就帶左我嚟時代廣場呢間新既韓式餐廳Sul Jib。

甫坐低,沒有奪目的N小碟,只是簡簡單單的菠菜及雞髀菇,已經足夠。

嘢食陸續送來,芝士泡菜煎餅,起初還以為會頗膩,但原來酸辣的泡菜中和了芝士的飽滯感,多吃兩件也沒有問題。

平時吃燒豬皮,甚或炸豬皮居多,呢款甜中帶微辣,醒胃又煙韌的出品,又幾特別,令人吃完一片又一片,停不了口。

好多時去韓國,都係為左食醬油蟹,今次我唔單止食蟹,直頭來個醬油海鮮拼盤,更加滿足。拼盤內容相當之豐富,除左有一隻蟹外,仲有鮑魚、帶子,甚至縞蝦。用上了縞蝦,自然鮮爽,醬油又夠入味,好正!帶子也是勁厚肉和鮮甜,鮑魚已切成條,入口唔韌。醬油蟹當然就要配飯了。

最後就是白切肉配八爪魚,白肉帶點肥,鬆化而甘香,配埋漬蘿蔔連同生菜,塗上豆醬及韓式蝦醬同吃,比想像中更出色。反而八爪魚切得較為大舊,如果可以切細些少,就更合心。然而,整體來說已是合格有餘的分數。

我杯柚子梳打,頂頭仲放了西柚及檸檬片,賣相又有分加。

呢間新店,蠻有驚喜,可以回頭。


餐廳資料:
Sul Jib
銅鑼灣勿地臣街1號時代廣場13樓1302號舖
35802798

沒有留言:

張貼留言