2023年1月27日 星期五

炭家 - 鰻魚至上



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

老豆愛吃鰻魚,在聖誕長假期既尾聲,同佢去一間我都想食好耐既鰻魚專門店 – 『炭家』開餐!

炭火燒在香港已很吸引,加上得到蔡瀾先生既加持,我對呢度既水準,沒有半點懷疑。

店子其中一大賣點,係有個Open Kitchen,食客可以透過玻璃睇到師傅在以炭火來燒鰻魚。然而是日我們被安排坐餐廳的後半位置,無緣目睹廚子的風采,可惜!

點好嘢食,店員送來茶碗蒸及鰻魚啫喱。鰻魚啫喱清新,沾上醒胃之汁醬,倒是不錯。

茶碗蒸夠熱夠滑溜之餘,亦混入了鰻魚粒在內,果然有鰻魚專門店既風範。

老豆點左份鰻魚重,可揀白燒或者蒲燒,佢要後者。鰻魚都幾肥美厚肉,我試左少少,夠熱,皮香又油脂豐腴,沒有細骨,炭火燒真的與別不同。配以香甜的蒲燒汁,或者沾些山椒粉,又是不一樣的風味,總之就是好吃。要清掉呢客飯實在係輕而易舉的事。

左思右想,好唔好一齊食鰻魚呢?! 結果還是選來和牛丼,大家可以試到唔同嘢。

幾片和牛之外,仲有冬菇、露筍及蘿蔔等。嚴選A4的熊本和牛,質素應該有保証。然而珠玉在前,呢客丼飯的確是比下去。是有點過火,部份牛肉未夠鬆化,與入口溶化四隻字尚有一段距離。

兩個人食唔到咁多,玉子燒、豚肉角煮、串燒鰻魚肝等,要留待下次。

呢間店,一定有下次!


餐廳資料:
炭家
中環歌賦街24號地舖
27270013

沒有留言:

張貼留言