2022年10月13日 星期四

The Frequency - 加油站



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$
 

即使再忙,朋友,還是要見面的。

係Fb見食友放上這店子的照片,似乎幾吸引,尤其是那些飲品,岩晒打卡。咁岩朋友原來都有興趣,就成事了。

真係甚少踏足山林道,對上一次來這條街搵食,都唔記得係幾耐之前既事。

呢度既特色飲品實在太誘人,兩個啡人都放棄了飲咖啡,選來兩杯特飲。其中之一,叫做櫻雨,以鹽漬櫻花、荔枝、番石榴等調配而成,據知靈感是來自在日本賞櫻的情景,而這杯櫻下的賣相,又確實成功令人勾起櫻花處處的場景,是Bartender的鬼斧神工,抑或是大家都太掛住日本呢? Anyway,這出品不單止靚,喝起來還很清新很有層次,我喜歡!

朋友的一款係青盧,青瓜、青檸貿青提之組合,我沒試,但看朋友喝得一滴不剩,相信也是合意之作。

小食要左份海膽海太子芝士飯波,一廂情願以為是炸物,原來又不是。明太子飯糰,味道總不會差,加上鮮美的海膽置頂,味道更上層樓。建議大家要盡快食,否則個紫菜造成既盞一旦放久了變腍了,風味會太打折扣。

之後既日式甲羅燒蟹肉飯,感覺有幾分似剛才的飯波,不同的是呢份有超多的蟹羔,用來撈飯,自然更加甘香好吃。

豬鞍扒係店員既推介,不妨一嚐。帶骨豬鞍扒好厚身,但吃起來唔怕嚡烚烚,近骨的位置當然更精彩。雖不是驚為天人的豬扒,但交足功課有餘。

甜品之卷蛋,有兩款口味,包括大眾喜歡既抹茶味,與及香蕉味,大家各取所需。

幾好坐既地方,傾下講下,又差不多時候要歸家。

約定了,下次找個好地方再聚。吃川菜好嗎?


餐廳資料:
The Frequency
尖沙咀山林道22號瓊林閣地下A號舖
26612009



4 則留言: