2022年8月15日 星期一

Kouda - 相逢恨晚



食物:$$$1/2
環境: $$$1/2
服務:$$$$

去過帝京N咁多次,都唔知道酒店原來有間日本餐廳,據聞仲要已經開左大半年,枉我仲話自己係為食友。

一知道呢個消息,即刻約齊人馬,大擦番餐。

費事傷腦筋,就吃佢既會席料理好了,唔夠再加。

一開波的御造三點,有兩款刺身,同埋磯煮鮑魚。刺身分別係沖繩的魷魚,與及海老,前者鮮滑中帶點點咬口,我好中意呢個質感。海老以昆布漬過,吃起來更加爽口鮮甜。磯煮鮑魚也自然軟腍入味。

接著來的夏日之盛合,充滿仙氣。左手邊既係象拔蚌,清脆爽甜。中間的是北海道毛蟹,面頭有些少金泊作點綴。已剥殼兼且處理好的蟹肉,啖啖鮮美,成功討我歡心。

右手邊的海膽,係來自北海道。入口溶化,味道甘甜濃郁是必然,呢個咁樣既賣相,相信很多人會喜歡。

跟住有時令串燒,雞肉燒至香口,但肉質仍保持嫩滑,青椒的味道不是人人喜愛,但我就完全可以接受。

主食有魚及和牛揀,作為食肉獸既我,肯定會吃和牛吧!A4薩摩牛,火侯拿捏得宜,入口鬆化是理所當然。最驚喜係以蘋果木煙燻過,那陣香氣令成件事吸引力提升十倍。旁邊的蓮藕脆片真的脆得像在吃薯片甜,絕不是配角。

也試了少少朋友的鲷魚。立麟燒做法,相信大家都唔會陌生,魚皮香脆,肉質嫩滑。後面的,一大舊東西,查實係昆布包括著不同的菜蔬,拿去清蒸。這個做法,保留菜蔬既原味,吃得健康。

飲埋個以舞茸、海老,同埋鲷魚肴成的湯,已經十成飽。

不過之後,係有角切刺身丼,好在佢份量唔太大,材料又新鮮,食下食下又可以清晒。

呢個時候,席上竟然有人話想試壽喜燒,都係每人一片牛啫咁!作為食肉獸既我,唯有捨命陪君子。

薄薄的一大片,入口溶化,帶微甜,好食!

最後的甜品也有夠體面,叫夏日之禮盒,青提子啫喱清新。豆腐細滑,跟十勝紅豆也從來匹配。刀根柿爽甜多汁,而水信玄餅,單是打卡都值回票價。

同呢間日本料理,有種相逢恨晚的感覺。


餐廳資料:
Kouda
旺角太子道西193號帝京酒店1樓
26226167

4 則留言: