2022年8月10日 星期三

墨麒麟 - 朝啡夕酒



飲品:$$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

每次在九如坊一帶食完飯,都會被呢間門口寫到龍飛鳳舞的『墨麒麟』三個字吸引住,到底呢間係乜東東?

上公開飲食網站,又搵唔到呢間店子的資料,唔通店名並不是墨麒麟?

後來同朋友傾開,才知道店名的而且確係叫墨麒麟,仲要係好值得一試的咖啡店。

終於有機會來到,店內除左有咖啡機,還放滿了酒瓶,奉行朝啡夕酒呢個生活態度,我個人又幾Buy架喎!

呢度唔會好似其他 Cafe咁,有勁多嘢食選擇,全店只得一款食物,就是Bagel,而且只得好小量,食唔食到就睇你運氣了。


朋友既
Cold Brew清爽易入口,帶點點巧克力的味道,炎炎夏日來一瓶,合適不過。

靜靜地坐著呷一口.... 問君能有幾多愁,飲杯冷萃皆抹走。真的嗎?

我杯Flat White好高水準,即使影相影好耐,也沒有起泡走樣,喝起來香濃順喉舒暢,沒有惱人的酸味,已忘了多少年沒喝過如此高質的咖啡。

據說會有不同的咖啡師輪流當值,用的咖啡豆亦因而不同,風味自然也會有變化。

下次我來,會否碰上另一位咖啡師? 風味又會唔會好似呢杯咁合我心呢?

以後經過,那管是日或夜,我想我都會進來飲杯啡,或者酒~ 


店舖資料:
墨麒麟
中環鴨巴甸街8號地舖


4 則留言: