2022年3月30日 星期三

Nina Patisserie - 春之醇茶



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2 

平日工作忙碌,唔知大家放假會唔會閒情逸緻去嘆個三層架下午茶呢? 坊間有好多地方供應Afternoon Tea,不過今日我哋介紹既下午茶,叫做Spring in Japan Tea- Infused Afternoon Tea Set,係咪好岩超掛住日本既你呢?

呢款下午茶,可以係荃灣如心酒店和中環街市的I-O-N 品嚐到,我就同朋友去左荃灣如心食啦!

事不宜遲,即刻睇睇個下午茶既內容先。最頂層放上Scone,中間嗰層係咸食,最低下就是甜點。

由兩款英式鬆餅講起,分別有原味同埋抹茶口味,均做得鬆脆,唔會硬轟轟,塗上Clotted Cream,杏桃果占及士多啤梨果占,唔錯。

中間的四款咸食,分別有茶葉蛋沙律及車厘茄撻、香脆蟹肉沙律配牛油果醬多士,茶燻雞墨西哥卷,及自家製玄米茶豆腐。其中牛油果多士口感豐富。而我最愛的,就是墨西哥卷,微辣,好開胃。

最期待甜點,焙茶紫薯法式栗子蛋糕最吸睛,但我更欣賞綠色那件宇治抹茶柚子歌劇院蛋糕,同埋焙茶黑糖麻薯栗子卷,鬆軟香甜,可口。

下午茶套餐會包兩杯飲品,好友揀Americano,而我就來杯Latte

美美的拉花,入口順喉,有水準。題外話,呢度單買杯咖啡都好抵飲,價錢比起連鎖咖啡店更便宜。


餐廳資料:
Nina Patisserie
荃灣楊屋道8號荃灣西如心酒店地下大堂
53305315



4 則留言: