2021年12月8日 星期三

俺流鹽拉麵 - 今次試黑蒜油熟成



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2 

間唔使會拉麵癮起,俺流鹽是我比較多幫襯的拉麵舖,雖則是連鎖店,不過水準都保持得唔錯。

唔講唔知,原來佢係黃埔開左新店,係地庫Aeon嗰層。有別於其他分店,這裡大概更似Food Court形式,好唔好,見仁見智。

無所謂啦,我都係一枝公去吃碗麵啫,要緊要出品係得。

不一會,咇咇聲響,柯打的食物已準備好。

選的是人氣湯底,黑蒜油熟成濃湯拉麵,味道沒想像中濃郁,是我太重口味了嗎? Anyway,不是太差的。麵條我當然係有咁硬要咁硬,才合我心意。

叉燒只有一片,看上去肥瘦比例是合適的,不過我嫌稍為嚡口,我記得之前在新都會吃過好幾次都是鬆化的。原隻雞蛋則貫徹這集團的水準。

餃子控的我竟從沒嚐過這品牌的餃子,真的難以置信,必定要一試。這款俺流餃子,與坊間的型狀不一樣,是細細粒容易食的。坦白說,外形麻麻地靚仔,個別更加是裂左口,不過味道總算正常,底部香口,中規中矩吧!

飲住罐無果汁成份的提子梳打,我都唔知飲左咩落肚...

不過,呢個世界係咁啦,凡事唔好太認真~


餐廳資料:
俺流塩らーめん 
紅磡黃埔天地青樺苑(第5期)AEON百貨地庫地庫B107號舖

4 則留言: