2021年11月11日 星期四

Posh Coffee Club - 偽上學去



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$$ 

繼續咖啡室的分享。

去D2 Place撐朋友擺市集前,先吃東西醫肚。原本打算求其食少少便算,途中發現一家Cafe,設有咸食,毫不猶豫便進去一嚐。

灰色水泥牆身,白色的直幡,感覺唔多老黎,不過我從來百無禁忌。

用上課室的枱櫈,見到即刻好想做個N年前每天做的指定動作,趴低瞓 陣,哈哈~

咖啡是必點的了,否則我進來幹什麼? 咸食沒意粉等供應,只得Bagel,不過口味選擇算唔少,即管來件明太子芝士貝果包。

貝果包之賣相,與我的預期有所出入。Anyway,蟠桃型狀的貝果包,質感唔怕死實實,中芯釀入了明太子及芝士粒,頂頭有點點半溶既芝士,水準稱不上一流,但呢個組合總不會難吃。同時,明太子的咸香味道,又再勾起我在福崗的美好回憶。

要左杯Flat White,有欠細緻幼滑之口感,比我想像中稍遜。

見後面位的同學仔放左瓶Cold Brew係枱面,在細心閱讀中,我自愧不如......

決定逃學去。


餐廳資料:
Posh Coffee Club
荔枝角長義街10號昌隆工業大廈地下2B號舖
63749293

2 則留言:

  1. 未見過bagel形狀咁唔bagel😅,不過明太子加芝士口味,又幾吸引!

    回覆刪除