2021年8月10日 星期二

Diff. Cafe - 街角小店



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$$ 

荃灣家陣有唔少Cafe,我要逐一擊破!

是日目的地,Diff. Cafe,是一間小店,坐唔到一打人。

可能轉角有新咖啡室剛開業的關係,我倆近一時的繁忙時間來到,竟然不用等位,實在感恩。

午餐跟湯或者沙律,都要了湯,係甘筍湯,味道濃郁,最重要是溫度足,我最怕喝此溫溫吞吞的湯水。

香噴噴的薄餅送來,形狀不太圓,反而像水滴形,有趣。是薄批,邊位烘得脆口。鴨胸、車厘茄等配料不是重點,醒胃的千島醬才更討我歡心。無錯,呢個出品係有點港式,至少味道做得合格。

墨汁海鮮意粉是店家的招牌菜,幾乎每枱都有叫上,那又即管一嚐,同好友鬥快變烏咀狗。除了墨魚仔以外,再也找不到別的海鮮,意粉雖是爽身,卻仍不是我最愛的口感,或許是我期望過高吧~

好友的曲奇妙趣,比起我杯Flate White似乎更吸引,大熱天時係應該飲凍飲既。

浦咖啡店,的確是假日既最佳節目。


餐廳資料:
Diff. Cafe
荃灣享和街16號嘉華樓地下D號舖
35908964



4 則留言: