2021年8月5日 星期四

水門泰式海南雞飯專門店 - 不正常禽類研究中心??



食物:$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$$

經常傻傻分不清水門雞飯及水門泰式海南雞飯,只知道兩者都是有信念、值得支持的店子。反正都係主打雞飯,就不用分那麼細啦!

同樣地,兩個品牌有多少分店,我完全無研究。係舊年去過一次,尖沙咀金馬倫道的水門雞飯。

原來,後者在荃灣的南豐紗廠設有分店,我是在Fb見到佢既尋蟹啟示才知道。

是的,是海南雞飯專門店要搵蟹。話說走失了的蟹阿掂,是店主所養的寵物。後來,又好好彩,有人搵番佢,物歸原主。

家陣,店主仍有養魚、養蟹,魚虹就放在餐桌上,客人用餐之餘,都可以欣賞下。

就算人哋唔拍你個頭,你都無理由無嗱嗱走去拍打人哋個魚虹啦,吓話!

午餐有好幾款選擇,但首次來到,還是吃招牌菜色比較穩陣。海南雞飯,加多隻太陽蛋吧 ~

可惜,蛋黃是有點點過熟。

海南雞的賣相,不太像是泰式,但總算做到皮爽肉不粗糙。

呢度同水門雞飯最大分別,係無泰式奶茶供應,唯有要杯青檸梳打。

餐廳有奇招,兩舊水海南雞放題,你有興趣嗎?


餐廳資料:
水門泰式海南雞飯專門店
荃灣白田壩街45號南豐紗廠1樓115號舖


1 則留言: