2021年4月8日 星期四

大兄冰室 - 做得好



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$ 

作為一個麻甩佬,自然是經常幫襯茶記和冰室,若然偶爾吃到有水準的,就當是Bonus。

早前已被大兄冰室的招牌吸引,加上朋友吃過也讚好,我諗係時候去會一會佢。

請小心不要入錯,因為大兄冰室與翠河餐廳有如連體嬰,好容易就轉左入去翠河。

當然,大兄冰室的裝潢時尚得多,店員的服務又是亳想不到的好,難得!

餐具一套套的入好,亦是冰室少見的誠意位。

要左個漢堡包餐,有跟湯或者沙律,我要前者。呢個蕃茄湯算係咁,至少有蠻多的新鮮蕃茄在內,與一般茶記的例水是天壤之別。

漢堡包的名字好架勢,叫經典日本牛肉流心五重芝士漢堡。用上超厚身的日本牛肉,入口十分鬆化,也不失肉味,芝士是意料之中的澎湃,配合軟熟又滿佈芝麻的漢堡包,呢個組合幾難會唔好食,不過又真係幾漏。

漢堡包邊放上少許沙律菜,伴以日式胡麻醬自然醒胃。食漢堡,當然也有跟上薯條,仲要係粗身嗰隻,帶有薯仔香,吃得一條不剩。

飲品一欄竟然發現台式黑糖珍珠奶茶,不妨一試。除有著掛杯的影相效果外,味道也不致甜得糖尿病發,比我預期中合心。

估唔到荃灣會有間咁似樣既冰室,未來將會成為我既飯堂。

希望佢水準唔好走樣~


餐廳資料:
大兄冰室
荃灣西樓角路136-168號荃豐中心地下A1號舖
28177338

4 則留言: