2021年3月19日 星期五

聚興家 - 星級酒店總廚聚腳地



食物:$$$$
環境:$$$
服務:$$$$ 

太子的聚興家,係唔少星級酒店總廚的宵夜聚腳地,水準自然了得。

呢家行內人既飯堂,平時只做夜晚,早前的晚市禁堂食,到底佢係長期休息,抑或變陣轉打午市,我沒有細究。

我只知道,晚市堂食重開,係時候帶埋老豆老母去擦番餐。

食物水準我沒懷疑,嘈到拆天的環境也是客觀事實,咪講笑,真係嘈到頭痛,老豆大叫怕怕。

煎米粉是這裡的名物,不可錯過,問題係配什麼材料呢?

是夜可配澳洲龍蝦、南非鮑魚、蟶子,以及海蝦,如果想便宜一點,可以選擇草蝦。

最終選來了海蝦。蝦肉爽甜,就是蝦殼也夠脆口,是好東西。然而,主角始終是底下的米粉。真的是超級脆口,且完全不油,沾些少汁醬來吃,要清碟是毫無難度。

另一招牌菜,正是酸菜魚。原條斑上,份量十足,近五舊水的價錢雖不便宜,卻也算合理。

師傅採用了潮州酸菜,湯底也是調校過,並不是傳統的四川做法。先呷啖湯,酸中帶點辣勁,不是川辣,但對我等吃慣粵菜的人而言,倒是合口胃。再者,魚肉彈牙有質素,份量又足,令人滿意,再食埋墊底爽口的菇和娃娃菜,大滿足。

生炒骨反而不似預期,甜酸汁醬雖平衡得好,緊緊包裹著腩排且沒有過剩,可惜排骨有欠鬆化,是要挑剔的地方。

下次搵幾個麻甩佬再來,整隻燒乳鴿,啤啤佢!


餐廳資料:
聚興家
太子砵蘭街418號地舖
23929283

4 則留言: