2021年3月16日 星期二

Bench Cafe - 隨心而進



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

浦咖啡店,從來是筆者的興趣,並不純是為打卡。

荃灣的 Bench Cafe,頗近我屋企,有時經過若沒太多客,便會走入去吃點東西,或者齋飲杯咖啡,可以好隨心的。

如是日,想搵地方食Lunch,週末一點鐘既時間,呢度竟然無乜人,即刻狗衝入去啦~

又紅又藍呢個手寫餐牌,個人覺得幾唔清晰,我花了好一陣子時間,才求其選了客黑松露白醬蟹肉千層麵。

說是千層麵,其實也不太千層,但手造意大利麵皮質感唔錯,內層的白醬加埋芝士,結合蟹肉與及黑松露醬,香氣陣陣,看似不太大份,由於蟹肉成份蠻多,所以都飽肚的。

點千層麵,會配你一杯Long Black,若然想喝別的,當然可以,補個差價就是,公道。

原想來杯 Dirty,可惜沒供應,那就來杯我最常喝的Flat White

質感是細滑,咖啡味濃,講唔出有什麼不對勁,卻總不是我想要的味道,有時飲咖啡就係咁,好睇個人口味。

Cafe外面也放了幾張凳,唔少人帶著毛孩,也會選擇坐在外頭吃,好似呢個老外咁...


餐廳資料:
Bench Cafe
荃灣芙蓉街17號地舖

5 則留言: