2021年1月14日 星期四

麵. 睦月 - 同聲同氣食碗麵



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2 

愈是困難的環境,愈要支持值得支持的小店,呢句說話講到口臭。

今次身體力行去撐的店子,位處紅磡湖光街,叫Mutsuki。

短短一條湖光街,已有唔少特色小店,讚好台灣、清溪川韓國配菜、啊萊啊萊等,統統在我的To-eat-list之內。

說回這家Mutsuki,地方不大,但其裝飾與擺設很吸引,最重要是大家同聲同氣,坐底食碗麵也寧舍舒暢。

最想吃天婦羅瀑布濶麵,加十蚊可轉套餐,有齊麵豉湯、前菜,以及飲品,何樂而不為?

麵豉湯稍為淡口,三款前菜之中,漬蘿蔔和中華沙律皆是我喜愛的食物,夠晒醒胃,自然有分加。

天婦羅做得唔錯,鬆脆不硬,亦唔怕吃得滿口是油,兩隻海老爽口,秋葵這東西不是人人愛,我倒是可以接受。

濶麵跟深水埗的白布烏冬大同小異,煙韌的口感像餃子皮,只是白布烏冬是原塊上,呢度既濶麵稍為切細而已。置中的半隻溏心蛋,做到我既要求。

蜂蜜綠茶,過份地甜,連我也覺得太甜。

大家都要堅持住!


餐廳資料:
麵. 睦月
紅磡湖光街7號聯盛大廈地下10B1號舖
26332161

4 則留言: