2020年11月26日 星期四

Labels Cafe + Bar - 服裝設計師下的咖啡室



食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2 

跟久未露面的食友JJ傾開,得知佢近排轉左工,在荃灣上班,即係可以約食晏喇。

問佢想食乜,答案是:無所謂,唔係藍就得。

不如近近地南豐紗廠,場內九成九的餐廳我都嚐過,Labels Cafe + Bar是滄海遺珠。

店子由本地時裝設計師Harrison Wong開設,一邊賣潮流服飾,另一邊做咖啡室,頗有K11那種藝術氣息。

以醒胃既蕃茄湯打開胃口,主食馬上送到。

JJ依家吃得非常健康,大部份日子茹素,間中才吃一、兩餐肉類。是日佢既選擇,也只是田園沙律。

各式沙律菜配以柑肉、草莓、藍莓及紅嗓子等生果,仲有黎麥,健康之餘亦色彩繽紛,令人食慾大增,我呢個食肉獸見到都想吃。據說水準唔差,看他將整碟沙律幹掉,一條菜不剩,相信此言非虛。

本想食慢煮豬,可惜售罄,唯有改要西班牙辣肉腸及蝦肉意粉。賣相並不討好,軟爬爬的意粉亦非我所喜歡,蝦肉質素也不上乘,唯獨是辣肉腸的煙韌口感比較似樣。

心郁郁想吃點甜,商議後決定要一件青檸芝士蛋糕分吃,質感與味道比預期中輕怡,可以收貨。

食友既朱古力燕麥奶很香,不過要加廿六個大洋,我還是要杯不用加錢的熱檸檬茶好了。

既然咁近,大家第日可以多啲出嚟食下飯吹下水啦~


餐廳資料:
Labels Cafe + Bar
荃灣白田壩街45號南豐紗廠3樓305-306號舖
34262668

2 則留言:

  1. 我都要發掘下呢邊有咩黃店選擇先!

    回覆刪除
  2. 食友JJ是我認識的那位嗎?如果係真係N年冇見了!

    回覆刪除