2020年11月3日 星期二

肉肉強食 - 短時間內再訪



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

心水清既朋友或者會記得,筆者無耐前才惠顧過呢間餐廳,由於實在過份抵食,我決定帶老豆來見識下。

某個週三,老媽子有活動,兩父子就去左食Lunch~

時間尚早,人客不多,我哋被安排坐六人卡座,老豆話:地方幾大,坐得好舒服喎!

其實,店子大部份卡座都是可坐六人,堅係正的。

海報中的美式什扒餐,現正在做半價,三十九蚊搞掂,我再加了十八塊錢轉餐,餐包、餐湯、薯條、甜品及咖啡/茶包晒。

老豆要紅湯而我就飲白,羅宋湯酸酸地幾醒胃,仲要勁足料。忌廉湯跟上次一樣,唔怕太稀,仲有蠻多的磨菇及粟米粒在內,配埋個衛星餐包,飽~

許多時,圖片只供參考。不過呢個美式什扒,份量真不下卡那張海報,好誇張!西冷薄身但勁大塊,豬扒同樣大個我塊面,雞翼是雞全翼,仲有長長的煙肉及珍寶腸。店員倒入洋蔥汁,沙沙聲響過後便可起動。西冷與豬扒之間,我較喜歡後者,多一份咬口,但肉質唔會嚡。煙肉大片又唔會乾柴柴,但最好是雞翼,大隻又香口。伴的除了薯條,仲有大量的翠玉瓜、西蘭花及紅蘿蔔等,正好作個平衡。

老豆原本試見識下廿蚊既吉列豬扒,原來要六點後才供應,結果改要了豬柳焗意粉,連餐湯及飲品,盛惠三十五元。新鮮焗出來香噴噴,豬柳鬆化,港式意粉當然不會怎樣彈牙,至少質感是可以的。

老豆個餐無包甜品,我食完個什扒飽到上心口,呢個經典既啫喱配花奶,就交俾佢解決,反正我上次已經嚐過。

凍奶茶認真麻麻,早知要紅豆冰啦~

之後,我哋去蘇屋村深度遊,兒時既回憶盡現眼前。


餐廳資料:
肉肉強食
長沙灣東京街31號1樓
23610031

4 則留言: