2020年5月4日 星期一

Cafe Roma - 呼吸清新空氣



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

疫情幾時過去? Who knows~

Well,我既意思係無人會知,而唔係世衛知道囉。

香港人,始終都係好難長期困在家中,出外走走呼吸下新鮮空氣吧!
   


家陣行山實在超多人,長洲既人潮亦唔嘢少,馬灣應該相對會好一點,我估。

海灘旁的Cafe Roma,位置最為優越,午餐價錢一百蚊有找,價錢合理,那便不作他選。


午餐有跟湯或者沙律,是日餐湯為椰菜薯仔忌廉湯,我們都選擇了飲湯。熱度充足,可是味道偏淡口,一般般。


主食分別點了比薩,以及煎魚。前者是夏威夷薄餅,若意大利人見到餐廳供應有菠蘿既薄餅,會否發癲,反轉間餐廳呢? 哈哈~

薄餅是薄如紙、香脆如薯片的版本,芝士火腿菠蘿既組合,於我等港人而言,總是相當穩陣,所以我對呢個出品,無乜投訴。


兩塊鯰魚是即煎出來,上桌時仍是冒煙的,雖不是什麼靚魚,鬼佬做法亦不祈求有驚為天人的味道,然而熱呼呼的食物始終有保証,伴上青黃兩色的意大利青瓜,感覺也更健康。


十年唔逢一潤,忽然想飲杯凍齋啡,隨心而行吧~

對著沙灘悠閒地用餐,心情總是寫意,但也更令人懷念人間天堂的Bondi...



餐廳資料:
Cafe Roma
馬灣珀麗灣沙灘商場1樓7-8號舖
34461226

2 則留言:

  1. 至少香港確診數字仍然偏低,出來走動下,亦算安心,感覺也不錯。

    回覆刪除
  2. 馬灣都好舒服!我記得佢有個焗法國軟芝士好鬼正!

    回覆刪除