2020年5月5日 星期二

抗疫便飯



正如一些專家/教授所講,抗疫係一場持久戰,口罩隨時要戴成年,所以筆者既自煮抗疫系列,話唔定慢慢會變成恆常項目,長期同大家分享交流住家菜色。

我唔係未學行先學走既人,唔會係屋企煮些雕龍雕鳳的大菜,簡單美味又易煮就最合適,畢竟也只是低B班水平。

快速的來個蕃茄薯仔牛肉湯,有餸食又濕濕地都好。

呢個湯好簡單,網上也有不同的做法,其實真係無乜所謂,煮到出來好食就得。
          


我既做法,先爆香啲薑同埋蕃茄,至蕃茄開始溶及出茄油,再炒埋啲薯仔,加熱水煮滾。

用什麼牛肉,豐儉由人。我今次就豪一些,在Aeon買來了日本飛驒牛,因此醃也不用醃,省略一重功序。


慢火將蕃茄薯仔煮好後,落埋牛肉滾一陣 (千祈唔好太耐,牛肉老左就嘥晒!),加鹽調味便成。


此外,睇蘋果日報見佐敦逸東軒譚師傅教整韭菜炒蛋,喜歡香口嘢既我心想,不如又來一味韭菜煎蛋? 用上日本蛋,相信會更香!


譚師傅教路,打蛋後加入少許鹽同糖,因鹽帶咸味,出來味道不配合,應加些少糖去分融鹽味。之後加入已切好的韭菜,煎香兩邊即可。

我呢個係失敗之作,中間唔知點解會咁... 但味道是可以的。

2 則留言: