2020年5月14日 星期四

簡單做,溏心蛋



無可否認,溏心蛋是非常誘人的東西,放在任何食物之中,也有畫龍點睛的效果。

在家自製溏心蛋早已不是新鮮事,隨便在網上搜尋,五花八門的煮製秘方彈出,有蒸也有烚,甚至氣炸,總有一款合你心意。

筆者會用最傳統,或者叫最大路的方法來炮製...... 即係點?
    


始終都係建議用室溫蛋,一來容易控制溏心程度,二來若用雪櫃蛋煮,熱漲冷縮隻蛋會有機會裂。

如真的沒有溫室蛋,盡量拿出來放一陣,再沖水喉水。


煮滾水後,慢慢將室溫雞蛋放入煲內,(有些人會加鹽或者醋,以加快凝固速度) 其時向同一方向攪,此舉是保持蛋黃置中,切開時賣相更靚仔。


煮多久呢? 有人大火煮6分鐘,有的中火7分鐘,甚至3分鐘我都聽過。其實家家的爐頭火力及用既煲都唔同,好難一概而論。總之若你試過一次太生,下次就煮耐少少時間,Vice Versa~ 筆者就是中火六分半鐘,唔需要Challenge我。


夠鐘就撈起浸在凍水中,以便去殼。(我有隻裂開左,其實唔關事,未煮已經裂左)


剥殼後,我建議用線將雞蛋劏開,完美既溏心蛋便大功告成。

第一張相係日本蛋,呢張係泰國蛋,蛋黃顏色固然會有分別~


當然,你可以將溏心蛋浸鹵水汁、醉酒汁 (可參考車媽媽的醉酒汁做法!),甚至煙燻,演變成不同風味的溏心蛋...


2 則留言: