2020年4月27日 星期一

立體派 - 疫境求存



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

於尖沙咀交收花椒,完事後,要找地方醫肚。機會終於嚟啦飛雲,可以去在我Wish List已久的拉麵店 – 立體派。

量完體溫搓埋手,可以入座。週五晚放工時間,連埋我,全店有三個客,足以符合1.5米的要求有餘,哈哈~

再咁落去,業界又無任何補償,我有理由相信香港一半餐廳食肆會倒閉,煮得好食到曉飛都係假。

大家都係自求多福罷啦~
     


成日戴住口罩,好焗好口渴,枱面上的那壺水無比受用。只不過佢唔係冰水,對於一些對拉麵非常執著的食家而言,可能已被判死刑。


日本冠軍級拉麵大師林隆臣推介的特級白湯拉麵,有大小之分,來份細的便好,要留肚食餃子嘛。

說是小的拉麵,份量其實絕不迷你,我想只是少了兩片叉燒 (大的有三大塊)及半隻溏心蛋,麵底我估是一樣多的。


食習慣先呷啖湯,香濃而不膩,但個人總覺得是有點點味精的蹤影。薄薄的叉燒,軟腍而帶脂香,麵條也做到爽口,倒是不錯。


一客五隻的煎餃子,形狀幾靚仔,底部未算十分脆口,還幸調味不俗,不用沾醬油也可。旁邊跟上的辣椒醬,辣度於我而言是接受到,卻就是不夠香,稱不上完美。


而家出街食嘢,點會無優惠?

經開飯網站訂枱,可享八五折;午市來食拉麵,更送你八折優惠券下次使用。

餐廳資料:
立體派

4 則留言: