2020年4月29日 星期三

自製偽Benedict



難得跟好友一聚,三條友當然是雞啄唔斷係咁傾,不過話題已由去邊度邊度食好嘢,悄悄地變成到底自煮什麼。

講起整早餐,似乎來來去去嗰幾樣,大概是我的思維太狹窄。

見好友車媽媽話自煮班尼特蛋,呢款食物素來是我的至愛,也是假日常吃的東西之一,只是從沒想過自己動手而已。
         


在品穀買左兩隻英式鬆餅,吞下了一件伯爵茶味的,味道不俗,就留番件提子乾鬆餅翌日做班尼特早餐。

個人覺得整完水波蛋,又要打蛋弄荷蘭汁非常麻煩,嘗試去超市搵有無現成荷蘭汁賣,卻是徒勞無功。最終,以HKTV Mall的松露醬取代之。


鬆餅橫切一開二,鋪上風乾火腿,煮兩隻水波蛋,面頭再加點點松露醬便是我的偽Benedict

可能是漩渦打得唔夠,又或者白醋放得太少,水波蛋的形狀好醜樣,難度最高其實不是煮水波蛋,而是將蛋放在鬆餅之上,皆因我戇居,用的鬆餅太細隻。

雖然賣相零分,但蛋汁滲進本身質素高的鬆餅,加埋咸香有致的風乾火腿,以及香氣四溢的意大利松露醬,味道是合格有餘的,我覺得...


再來隻水果新貴,來自台灣的紫鑽牛奶果,加多杯咖啡,就肯定是Good Morning~

估唔到隻碟,同個牛奶果又幾襯色喎!哈哈~

大家仲有咩簡易早餐可整,可在這裡交流下。

店鋪資料:
品穀

4 則留言:

  1. 下次用烘脆又大大個嘅croissant 墊底配埋煙三文魚加菜,隻蛋都一定仲有好多位放,哈哈!

    回覆刪除
  2. 鬆餅太細隻哈哈真抵死!

    回覆刪除