2020年1月8日 星期三

Fleur Hong Kong - 你打左卡未?



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

以前經常投訴我家附近無一間似樣的Cafe,想飲杯咖啡都要出荃灣,很惱人。但隨住南豐紗廠的成功活化,情況顯然已大不同,家陣的咖啡室多得我至今仍未試勻。

是日來到的Fleur,係近期既打卡熱點,身邊有唔少食友已經到訪過poIG,我認我是來得太遲。

翻閱餐牌,十來款食物看似選擇不多,卻已包含了牛羊雞及海鮮,甚至照顧到素食者以及甜牙齒,連兒童餐都有,餐單設計是花過心思。
      


商議過後,柯打了Croissant LoverFish Lover來分享。牛角酥率先送來,當然佢唔會單來一件牛角包咁Hea,還有軟殼蟹及太陽蛋作餡料,賣相漂亮。牛角包很酥脆,若能將之加熱會更好。軟殼蟹稱不上肥美,但勝在炸得香脆,味道很鮮甜,加埋隻燶邊的太陽蛋,是邪惡但美味的。要提佢中芯夾了幾片自家製的酸青瓜,正好中和軟殼蟹的油膩感覺,水準蠻不錯。


Fish Lover係香煎沙巴龍躉。這種魚在中菜比較常見,多是蒸的,用於西餐香煎又幾大膽。魚皮煎至香脆,肉質嫩滑不易散,效果又唔差。旁邊加些羽衣甘藍來點綴,墊底則是黎麥、紫洋蔥等一大堆我至憎的健康嘢,味道帶微微的酸,估佢唔到又幾好食喎!


來一份甜點些牙食,英式Scone不失為好選擇。熱辣辣的餅身,牛油香撲鼻,外層酥脆,內裡鬆化帶微濕,塗上Clotted Cream及果醬,香甜而不膩,還混入了提子乾,對胃口。


呷一口有漂亮天鵝拉花的Latte,渡過美好的假期...


Holiday...你可唔可以唔好走呀!!!


餐廳資料:
Fleur Hong Kong
荃灣白田壩街45號南豐紗廠地下G08號舖
28366280

4 則留言: