2019年9月26日 星期四

海外篇:Madam Chai's - 悉尼的馬拉滋味



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

在澳洲嚐過中日意越泰菜,質素俱不俗,至少我滿意。那麼,我喜愛的馬拉菜,在當地水準又是如何呢?

沒有刻意去問谷歌大神,在某大商場見到有一間,便進去。朋友派了定心丸給我,話食過是可以的。

晚市繁忙時間,需要排隊入座,五分鐘咁多。
        


自己食自已就似乎太無交流喇,還是點幾款分吃比較岩我哋熱情奔放既性格。我挑的馬來炒麵,麵條爽身,炒得乾身香口,不會吃到滿口是油。結合雞蛋絲、蝦、魚旦及魚片等麵碼,好足料,好對我胃口。


福建蝦麵的賣相不算正宗,但湯底其實做得唔差,起碼夠辣勁,也不失蝦的濃郁鮮味,相信真是用上大量蝦殼去熬煮,單睇那埋參巴辣椒醬便可猜到其辣度,這亦是食蝦麵的精髓,其他的麵碼,配角而已。


喇沙的湯底帶出椰香,麵條是我中意的摻摻。除豆卜、魚旦和蝦外,竟還有青口,甚至軟殼蟹作配料,不諱言,筆者是首次見識。軟殼蟹本身香脆,所以要快食,浸腍了便不好。其餘的配料,都是大路貨色。


起初未能確實蝦麵的辣度有多強,叫定杯凍飲有備無患,否則遠水救唔到近火。一杯Lime & Lemon Juice,冰凍醒胃,爽皮!

總括呢度既食品,唔完美,可以接受,但都有少許地方要改善,這是我的觀察。


餐廳資料:
Madam Chai's
Shop 10/12 Regent Place Arcade, 501 George Street, CBD, Sydney

4 則留言:

  1. 沿海地區真好,我呢度啲喇沙最多得隻雪藏蝦,邊有咁多海鮮吖!

    回覆刪除
  2. 澳洲真係好地方,幾時再去埋Melbourne?

    回覆刪除